Back
Home » Dyqani » Idole Aura
-40%
LANCOME

Idole Aura

7,560 L7,800 L

AROMA E PARE FLORALE ME NDJESI PUTHJE NGA DIELLI

Lexo më shumë →

Pastro
Përshkrim

Idôle Aura eshte totemi I fuqise vezulluese, shishja e fragrances rrezatuese si asnje tjeter. Eshte nje fragrance me dy aspekte qe misheron aureolen e fuqishme ne cdo femer. Idole eshte akoma shishja me e holle, dhe tashme edhe me e forta: Idole Aura qendron krenare, gati te jete ekoja e shpresave te nje gjenerate. Ne qender te ketij simboli suksesi koletiv, nje hije ngjyre roze e arte qe zbulon nje zemer metalike te ngrohte, dritheruese plot energji, si rrezet vezulluese te diellit qe rrezatojne nga siperfaqja e shishes. Nje aureole qe vjen nga brenda, e intensifikuar nga nje vello e bardhe irrideshente nga pjesa e mbrapme e fragrances.

UDHEZIME PER PERDORIM

“● Si ta aplikoni:
Sprucojeni ne lekure, duke u fokusuar ne zonat e ngrohta te trupit:
tek kycet, pas vesheve dhe pas gjunjeve”

INGREDIENTET

“ALCOHOL ● PARFUM / FRAGRANCE
● AQUA / WATER / EAU ● METHYL
ANTHRANILATE ● TRIS
(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL)
CITRATE ● ETHYLHEXYL SALICYLATE
● BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
● CI 14700 / RED 4 ● CI 60730 / EXT.
VIOLET 2 ● LINALOOL ● GERANIOL
● EUGENOL ● ALPHA-ISOMETHYL
IONONE ● METHYL-2-OCTYNOATE
● COUMARIN ● FARNESOL ● LIMONENE
● HYDROXYCITRONELLAL ● CITRAL
● CITRONELLOL ● HEXYL CINNAMAL
● BENZYL ALCOHOL ● BENZYL
BENZOATE ● BENZYL SALICYLATE
● (F.I.L. : B234193/1)”

Informacion shtesë
Marka

Line

Base notes

Top notes

Heart notes

Masa

,

Periudha Pas Hapjes

Përshtypjet (0)

Përshtypjet

Nuk ka akoma përshtypje.

Lër një përshtypje për “Idole Aura”
Rreth Markës
Historia e Lancome, marka boterisht e njohur per produkte bukurie, eshte shkruar gjate me shume se 80 viteve. Qe nga themelimi ne 1935, produktet Lancome jane dalluar per rezultatet e provuar dhe per magjine franceze qe trasmetojne. Lancome celebron femrat dhe i ndihmon te fitojne vetbesim. Zbuloni kozmetiken dhe parfumet Lancome- te jesh vetvetja dhe te ndjehesh mire nuk ka qene kurre kaq e lehte.